Meteen naar de content

āœ“ ā›Ÿ GRATIS ā›Ÿ Verzending Nederland & BelgiĆ« vanaf 25ā‚¬

āœ“ Meer dan 49.000+ tevreden klanten!

āœ“ Veilig betalen met IDEAL, Bancontact en PayPal !

Contact

FAQ

Bestelling en Levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 9-12 dagen. Afhankelijk van je locatie kan dit oplopen tot 15 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit ons buitenlands magazijn naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

https://www.primerra.be/tools/bestelling

Heb je 3 werkdagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Het kan af en toe gebeuren dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Moest je na 2-3 dagen je ontbrekende producten toch niet ontvangen hebben, neem dan gerust contact met ons op, dan zoeken we het voor je uit. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening bij een bestelling vanaf 25€. 

 

Ruilen en Retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je dient hiervoor eerst contact op te nemen met sophie@primerra.be. We leren graag wat de reden is, en proberen met jou de beste oplossing te vinden.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Je dient hiervoor eerst contact op te nemen met sophie@primerra.be. We leren graag wat de reden is, en proberen met jou de beste oplossing te vinden. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden naar ons magazijn. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Track and Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op deze pagina kun je je e-mail adres of ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Varia

Voorzien jullie kortingscodes?

Ja, dat doen we graag šŸ˜Š. Met de kortingscode 'WELKOM' krijg je éénmalig 15% korting op je bestelling!

Kopersgarantie

Geen gedoe, we zijn er om jou te helpen.

Betaal veilig

GĆ©Ć©n transactiekosten. Betaal met PayPal, iDeal en Bancontact.

Klantenservice 24/7

Per mail en messenger. Binnen 24 uur een reactie.

Gratis Verzending vanaf 25ā‚¬

Inclusief verzekering. Bestel zorgeloos bij ons.